|
Post by petervanloo on Apr 17, 2012 11:49:26 GMT 7
Zoals de meeste van jullie weten heb ik helaas de Consul baan eraan moeten geven. Mijn werk in www.brainwaveexports.com leed eronder en met het Restaurant Des Gourmet erbij was het alleen nog maar drukker. Het Consulaat consumeerde ongeveer 3 tot 4 uur per dag, iedere dag, van mijn tijd, ook Zaterdag, en dat is dan nog zonder alle speciale functies waar ik Nederlands moest vertegenwoordigen. Het was een hele eer, en ik meen dat oprecht, om op de mij gebruikelijke wijze jullie van dienst te mogen zijn. Ik ben erg onder de indruk van alle telefoontjes, sms-en en e mails welke ik ontvangen heb van mensen die het jammer vinden en mij himmelhog prijzen. Helaas ik moet zorgen dat al het andere door blijft lopen. Mijn nieuwe e mail adres is peter at brainwaveexports.com en mocht je hulp nodig hebben op enig vlak, of advies dan ben ik nog steeds genegen om te helpen waar ik dat kan. Het zal wel weer prettig zijn om "gewoon" Peter te zijn, dat kan ik je wel vertellen! Hoop je te mogen verwelkomen in het Restaurant of waar dan ook als onze wegen ons kruisen!! Hartelijke Groet en Prima idee Laas deze site!
|
|
ger
New Member
|
Post by ger on Apr 17, 2012 12:23:52 GMT 7
Respecteer volkomen jou beslissing maar hoe gaat het nu verder? Wanneer komt er een andere consul? Ligt dit aan de ambasade en komt er wel weer een consul in Chiang Mai?
|
|
|
Post by petervanloo on Apr 17, 2012 12:36:15 GMT 7
Dat zijn allemaal open vragen die de Ambassade zelf wil beantwoorden. Het is nog niet zeker. Voor mij werd vnl. het administratieve teveel om naast mijn andere zaken te continueren. Wel ben ik nog steeds, als altijd, bereid Mede-Nederlanders met raad en daad bij te staan zowel zakelijk als prive. Na bijna 30 jaar ben ik wel door de wol geverfd.
|
|
|
Post by printen on Apr 17, 2012 13:33:05 GMT 7
Ik vind het ook jammer dat je vertrekt als Consul. Maar gezien de redenen waarom je vertrekt kan ik het wel begrijpen. Maar ik zal zeker van tijd tot tijd je restaurant bezoeken en als het nodig, zal ik niet aarzelen je advies te vragen.
|
|
|
Post by cmharry on Apr 17, 2012 14:16:06 GMT 7
Ik ben van mening dat als we het consulaat een kans willen geven om goed te functioneren dat we hier zelf net zo goed een inbreng in moeten hebben. We kunnen niet alleen van de consul verwachten dat hij altijd de kar alleen trekt. Ik ben het daarom eens met het feit dat deze site een heel goed initiatief is. Ik zal ook proberen hieraan een bijdrage te leveren.
|
|
|
Post by guyido on Apr 23, 2012 16:27:30 GMT 7
ik heb mij ook aangemeld , het is even wennen ,maar dat zal wel snel over zijn....
|
|